Läger

Sommar-läger

Vi ordnar dagridläger, knatteläger, sommarläger, nybörjarläger och vuxenkurser varje sommar.

Vissa veckor finns också möjlighet att hyra hästarna för egen ridning på klubben.

Sommarläger

Upplägget brukar se ut som nedan om somrarna. Håll utkik på Facebook och bland nyheterna för information om exakta dagar och priser per år.

Vecka 26 Stora sommarlägret, 5 dagar

Vecka 27 Nybörjarläger, 3 dagar

Vecka 27 Knatteläger, 2 dagar

Vecka 27 Vuxenkurs kvällstid 3 eller 4 dagar

Vecka 28 Hästuthyrning 5 dagar

I alla läger ingår fika o lunch, förutom knatteläger där det bara serveras fika.
Tider brukar vara kl. 9-15, förutom knatte som är kl. 9-12.
Man rider två pass om dagen, sköter om hästarna, lär oss om hästar och så klart en massa bus!

Har du frågor? Mejla oss! ridskolan@eslovsridklubb.se

Våra egna elever har förtur till lägren, men då måste man anmäla sig innan den 1 maj. Efter det hälsar vi alla som inte rider hos oss välkomna att vara med på våra läger.

Övriga läger

Ibland har vi också kortare läger eller kurser på jullov, höstlov och påsklov. Håll utkik bland nyheter och på facebook för införmation om vad som händer just i år